Öğrencilerimize, ders kayıt sürecinde aşağıdaki işlem basamakları hakkında bilgi sahibi olmalarını ve bu bilgiler kapsamında ders kayıtlarını sonlandırmalarını önemle hatırlatırız.
Öğrenci Danışmanlarımız, öğrenciyi öğrenimi süresince izler, lisans öğretimi, ilgili mevzuat ve akademik performansı hakkında bilgilendirir ve yönlendirir. Öğrencinin derslere kaydolma, ders ekleme, bırakma ve dersten çekilme işlemleri öğrenci danışmanlarımızın onayı ile yapılır. Bahsi geçen konularla ilgili ders kayıt tarihlerinde danışmanınıza dâhili hatlarından, e-maillerinden veya otomasyon sistemi üzerinden sorularınızı yöneltebilirsiniz.
Ders kayıtları : 06 - 08 Şubat 2019 tarihleri arasında Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden yapılacaktır.
Öğrenci Bilgi Sisteminin ders kayıt ekranı, 06 Şubat 2019 Çarşamba günü saat 10.00’da açılacak olup, 08 Şubat 2019 Cuma günü saat 17:00’de kapanacaktır.
Ders Ekleme-Bırakma Haftası: 18 - 19 Şubat 2019 tarihleri arasında yapılacaktır.
Bahar Yarıyılı Derslerinin Başlangıcı: 11 Şubat 2019
Eğitim Öğretim Uygulama Esasları için tıklayınız.
Programlara göre danışman dahili numaraları ve e-mail adresleri için tıklayınız.
Öğrenci Bilgi Sistemine giriş yapmak için tıklayınız.
Öğrenci Bilgi Sistemine ilk kez giriş yapacak öğrencilerin, Kullanıcı Adı : Öğrenci No / Şifre : T.C. kimlik numaralarının ilk beş hanesidir.
667 Sayılı Kanun Hükmünde Kararname (KHK) kapsamında Kayıt Olan Öğrencilerin Dikkatine;
Normal öğrenim süresi içerisinde mezun olamamış öğrenciler ders kayıtlarını Mazeretli Ders Kayıt Formu ile yapacaktır. Uzatan KHK’lı öğrencilerden, dönemde en fazla üç ders alacak öğrencilerin AKTS başı ücret ödeme yapması; dönemde üç dersten fazla ders alacak öğrencilerin dönem ücretini ödemesi gerekmektedir.
Bu durumdaki öğrenciler, Mazeretli Ders Kayıt Formunu doldurarak Danışmanına ve Bölüm Başkanına onaylattıktan sonra Haliç Yerleşkesi Öğrenci İşleri Birimine teslim etmeli ve ödemelerini ilgili tarihler içerisinde ivedilikle yapmalıdırlar. Ödemesini yapmayan öğrencilerin dersi kaydı yapılamayacaktır.
ÖDEME İŞLEMLERİ
Azami Sürede öğrenim gören öğrenciler, Güz ve Bahar Yarıyıllarında seçmiş oldukları dersin AKTS Kredisi başına göre öğrenim ücretlerini ödeyeceklerdir. Ödeme seçenekleri ile ilgili bilgiler aşağıda dikkatinize sunulmaktadır.
Kredi Kartı ile Ödeme ;
Anlaşmalı banka kartlarıyla (World, Bonus, Bankkart Combo, Paraf, QNB Finansbank) yapılan taksitli ödemeler, vade farksız 5 taksitle yapılmaktadır.
Anlaşmalı Banka Kartları :
Öğrenim Kredisi ile Ödeme ;
Öğrenim ücretini, banka kredisi kullanarak ödeyecek öğrenciler veya öğrenci yakınları (çalışan olmalıdır) ikamet ettikleri en yakın Türk Katılım Bankası şubesine uğrayarak işlemlerini gerçekleştirebilir. Türk Katılım Bankası ile üniversitemiz arasındaki anlaşma gereği öğrenim ücretlerine vade farksız 5 taksit yapılmaktadır.
Not : 2018-2019 Güz dönemi ücretini öğrenim kredisi kullanarak ödeyen öğrenciler 2018-2019 Bahar dönemi ücreti için tekrar öğrenim kredisi kullanamayacaktır.
Öğrenim Kredisi İçin Gerekli Belgeler
Kredi kullanacak öğrencinin veya öğrenci yakınının ;
- Nüfus cüzdanı ve fotokopisi,
- İkametgah belgesi veya konuta ait üzerine kayıtlı fatura (cep telefonu hariç elektrik, su, doğalgaz vb. faturalardan maks. 1 aylık),
- İşletme sahibi olanlar için, Vergi Levhası ve 2017 beyannamesi ve tahakkukları,
- Çalışanlar için, iş yerinden onaylı maaş bordrosu.
Albaraka Beşyüzevler Müşteri Temsilcisileri
Yunus Çelikkıran 0542 332 66 93
Olcay Seçkin 0534 704 42 79
Not : Öğrenim kredisi 3.000,00 TL tutarın altında kalan ücretler için kullandırılamamaktadır.
Peşin Ödeme :
Ödemelerini peşin olarak yapmak isteyenler Kurumsal Tahsilat (Şube gişeleri, ATM’ler ve internet bankacılığı) kanallarından birini kullanarak yapabilirler.
Banka hesaplarımız HAVALE ve EFT işlemlerine kapalı olduğundan bu yöntemlerle ödeme yapılamamaktadır. Ayrıca elden taksit ve senet yapılmamaktadır.