Sanat, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi Geleneksel Türk Sanatları Bölümü Özel Yetenek Sınav Sonuçları için tıklayınız.
Asıl Liste Kayıt Tarihleri : 09.09.2024 – 11.09.2024
Kayıtlar Üniversitemizin Halıcıoğlu Yerleşkesindeki Öğrenci İşleri Ofisinden alınacaktır. Kayıtların dolmaması halinde yedek listede yer alan adaylar sırasıyla 12.09.2024 – 13.09.2024 tarihleri arasında aranarak kayda çağrılacaklardır.
Kayıt İçin Gerekli Evraklar:
- Lise Diplomasının aslı ve bir adet fotokopisi
(Ön lisans veya lisans diploması geçerli olmayacaktır.)
- 2024 ÖSYM sonuç belgesi
- Kimlik fotokopisi
- 2 adet vesikalık fotoğraf
ÖNEMLİ: Kayıt hakkı kazanan ancak bütünleme veya tek ders sınavı sonucuna göre ortaöğretim kurumlarından mezun olacak adayların geçici kayıtları alınacaktır. 31 Aralık 2024 tarihine kadar ortaöğretim kurumundan mezun olduklarına ilişkin belgelerini Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına ibraz etmeleri halinde geçici kayıtları asıl kayda dönüştürülecektir. Açık öğretim lisesinde öğrenim gören öğrenciler için ilgili tarih 31 Ocak 2025 olarak belirlenmiştir. Bu tarihe kadar mezun olduklarını belgelemeyenlerin kayıtları silinecektir.
NOT: %50 burslu olarak kayıt yaptırmaya hak kazanan adaylar öğrenim ücretini ödedikten sonra Haliç Yerleşkesine giderek kayıt işlemlerini yapabilirler. Tam burslu olarak kayıt olmaya hak kazanan adaylar ücret işlemlerinden sorumlu değildir.
*Ödeme yapacak olduğunuz banka veya e-ödeme sistemi sizden öğrenci numarası talep edecektir.
*Öğrenci numarası için tıklayınız. (09.09.2024 tarihinde aktif olacaktır.)
Mali İşlemler
Peşin Ödeme
Peşin ödeme yapmak isteyenler, Albaraka Türk Katılım Bankası (Şube Gişeleri) üzerinden ya da Vakıf Katılım Bankası şubesi gişeleri yada Mobil Bankacılık üzerinden, Ziraat Bankası Şube gişeleri ATM ya da Mobil Bankacılık üzerinden öğrenci numaralarını kullanarak işlemlerini yapabilirler.
* Vakıf Katılım Bankası şubesinde üniversitemizin Kurumsal Tahsilat hesabına (KUTA) para yatırmak istediğinizi söyleyerek ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.
* Albaraka Türk Katılım Bankası şubesinde üniversitemizin Kurumsal Tahsilat hesabına (KUTA) para yatırmak istediğinizi söyleyerek ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.
* Ziraat bankası Mobil ve ATM kullanarak; Ödemeler> Eğitim, Sınav ve Üniversite Ödemeleri> Üniversite Harç ve Sınav Ödemeleri> Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi> Öğrenci Numarası girişinden sonra ödemenizi yapabilirsiniz.
Kredi Kartı ile Ödeme
*Öğrenim ücretini kredi kartı ile ödeyecek öğrenciler, https://eodeme.fsm.edu.tr adresine giriş yaparak anlaşmalı bankalara ait kredi kartlarıyla ödeme yapabilirler. Anlaşmalı kartlarla (World, Bonus, Bankkart Combo, Paraf, Axess, CardFinans, Maximum) yapılan taksitli ödemelerde vade farksız 10 taksit yapılmaktadır.
*Öğrenim ücretlerinde çek, senet veya elden taksit yapılamamaktadır.
*Miles&Smiles ve American Express (Amex) tabanlı kredi kartlarıyla işlem yapılamamaktadır.
*Öğrenim ücretini banka kredisi kullanarak ödeyecek öğrencilerin kefilleri, kayıt tarihlerinde bulundukları yerlerdeki en yakın Vakıf Katılım ve Albaraka Türk Katılım Bankası şubelerine uğrayarak işlemlerini gerçekleştirebilir. Bankayla olan anlaşmamız gereği öğrenim ücreti vade farksız 10 taksit olarak ödenmektedir.
*Öğrenim ücretinin tamamının nakit veya kredi kartı ile tek çekim olarak ödenmesi halinde %10 Peşin ödeme indirimi uygulanacaktır.
Öğrenim Kredisi ile Ödeme
Vakıf Katılım OTS ( 10 Taksit )
* Öğrenim ücretini banka kredisi kullanarak ödeyecek öğrencilerin kefilleri, kayıt tarihlerinde herhangi bir Vakıf Katılım Bankası şubesine uğrayarak işlemlerini gerçekleştirebilirler.
Albaraka Türk Online OTS (10 Taksit)
* Albaraka Türk Katılım Bankası ile taksitli ödemeden yararlanmak isteyen öğrenci ve kefillerin Albaraka Türk bankasının tüm şubelerinde görevlendirilen Bireysel Müşteri İlişkileri Yetkililerine, öğrenciye ait okul numarası ile başvurup taksitli ödeme anlaşması yapmaları gerekmektedir. Albaraka Türk Katılım Bankası ile taksitli ödeme başvurunuz banka tarafından onaylandığı takdirde öğrencimizin muhasebe kaydı online/otomatik olarak tamamlanacaktır.
İşleyişi
*Albaraka Türk Katılım Bankası tarafından açtırdığınız hesaba ödeme planında öğrenci adına görüntülenen yıllık öğrenim ücreti kadar kredi limiti tanımlayacaktır. Kefil adına açılan Özel Kredili hesaba, ödeme planında öğrenci adına görüntülenen yıllık öğrenim ücretinin taksit tutarını eksiksiz olarak en geç belirlenen son ödeme gününe kadar yatırmanız gerekecektir. Belirlenen son ödeme gününe kadar öğrenim ücretlerinin taksit tutarları, kefil adına açılan Özel Kredili hesabınıza yatırılmadığı takdirde ya da yeterli bakiye olmadığı durumlarda banka, hesabınıza tanımlanan kredi limitini devreye alıp hesap sahibini kredilendirerek ödemeleri tamamlayacaktır. Söz konusu durum hesap sahibine, ödenmeyen taksit tutarı üzerinden gecikme cezası (kâr mahrumiyeti ) uygulanmasına neden olacağı için taksitlerin geciktirilmemesi hesap sahibi yararınadır.Kefil adına açılan OTS hesabına yapılan aylık ödemelerin dekontunu tarafımıza ulaştırmanıza gerek yoktur.
Öğrenim Kredisi İçin Gerekli Belgeler
Kefillerin Özel Kredili Hesap Açılış Başvurusu İçin Gerekli Olan Belgeler:
• Nüfus cüzdanı
• Gelir Belgesi
• Ücretli (SGK’lı) ise; Son aya ait maaş bordrosu veya E-devlet üzerinden alınacak hizmet dökümü,
• Emekli ise; E-devlet üzerinden alınan emekli olduğunu gösterir belge,
• Vergi mükellefi ise, vergi levhası ve son döneme ait mali veriler,
NOT: 65 yaş ve üzeri vatandaşlara işlem yapılamadığından dolayı veli veya kefillerin 65 yaş altında olması ve gelir belgesi bulunması hususuna dikkat edilmelidir.
* Eğitim ödemelerinizi yukarıda belirtilen kanalları kullanarak Türkiye’nin her yerinden yapabilirsiniz.
* Ödemeniz başarılı bir şekilde gerçekleşmiş ise; online ödeme ekranında borcunuzun ‘0’ sıfır olarak görülmesi gerekmektedir.
*Ücretlere %10 KDV dahildir.
Kayıt işlemi tamamlandıktan sonra:
* Öğrenciler, Öğrenci Bilgi Sistemine giriş yapabilirler.
* Kullanıcı adı: Öğrenci numaranızdır.
Öğrenci numaranızı öğrenmek için tıklayınız. (09.09.2024 tarihinde aktif olacaktır.)
Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS)’ ye giriş için tıklayınız. (09.09.2024 tarihinde aktif olacaktır.)
Önemli Not: Şifre sıfırlama işlemi yaparken BÜYÜK HARF kullanınız.
* Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) ye giriş yaptığınızda karşınıza Eğitim Sözleşmesi, Aydınlatma Metni ve Açık Rıza Metni linkleri gelecektir. İlgili bilgiler okunduktan sonra onaylıyorum kutucuğu işaretlenerek işlem tamamlanmalıdır.
Önemli Not: Ders kaydınızı yapacağınız esnada bu işlemler zaman alacağından dolayı kesin kayıt işleminizi yaptıktan sonra sisteme erişim sağlayıp onaylama işlemini yapmanızı hatırlatmak isteriz.
* Öğrenci kartı ile entegre olan İstanbul Kartınızı BELBİM merkezlerinden çıkartabilirsiniz.
İletişim Bilgileri
0212 521 81 00 fsm@fsm.edu.tr
Haliç Yerleşkesi /Sütlüce Mah. Halıcıoğlu Kavşağı No:12 Beyoğlu / İstanbul
Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi